søndag den 1. maj 2011

Slut med fotos

Kæresten min er ikke skideglad for, at jeg flasher billeder af baby og bryster her på bloggen. Det var sådan set heller ikke meningen, at det var det den skulle bruges til, men når nu man har en herrenuttet baby og et par bryster, der har lært et helt nyt trick, var det svært at lade være.Helt ærligt er jeg heller ikke selv specielt glad for, at der findes billeder af min baby på nettet,og derfor er det også helt uden protester, at jeg om et øjeblik fjerner dem. Faktisk har jeg ikke engang lagt billeder af hende på facebook. Er man hysterisk, hvis ikke man vil have billeder af sit barn på nettet? Jeg ved det ikke. Jeg ved bare, at hun er for lille til at jeg kan spørge om lov, og at jeg derfor hellere må lade være.

Billedet af brysterne er en anden sag. De er vist så ordinære, at ingen ville kunne genkende mig ud fra dem alene. Der er heller ikke et billede, man kan blive støt af - altså bortset fra min kæreste. Han har godt nok ikke set det, men det hindrer ham ikke i at have en mening. Det skal dog siges, at han blev temmelig lettet, da jeg fortalte, at jeg altså havde t-shirt på, da jeg tog billedet. Nogen gange kan det altså komme bag på mig, hvad der foregår i hans hoved. Havde han virkelig forestillet sig, at jeg ville lægge billeder af mig selv i topløs udgave på nettet?! Det er der vist ingen, der har lyst til at se.

Som lovet i indlægget om penalhusbrysterne ville fotoet blive erstattet med en tegning, og her er den:

Tænk hvis jeg var lige så lækker i virkeligheden! Hvis nogen skulle være i tvivl, er det sorte omrids mig, og det røde er en blyant. Jeg overvejede, om jeg også skulle tegne babyen, nu jeg var i gang, men hun er simpelthen for kær til at jeg kan gøre hende ret i paint, så det vil jeg lade være med.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar