onsdag den 20. april 2011

Tadaaaa! Nogen der giver en trommesolo?

Se lige her, hvad jeg kan!

Så blev det fine foto erstattet af lidt krimskrams

9 måneders graviditet og 5 måneders amning er blevet belønnet med denne fikse blyantsholder. Den er da smart! I kan godt se, hvad det er ikke? Jeg ville have haft min kæreste til at tage billedet, men det ville han sørme ikke, og uden overhovedet at have set dette fantastiske foto, har han højlydt protesteret over, at jeg sender det ud i cyberspace.

Jeg synes, at det er noget blufærdigt pjat, og trodser derfor husfreden i hvert fald i et par dage, (så kan det altså godt være, at det bliver fjernet igen og erstattet af en anden form for illustration.) Her er jeg blevet udstyret med et selvudviklet og hjemmegroet penalhus, og så skal det da vises frem! Tænk bare hvad det mon kan rumme om 20 år eller efter bare en enkelt graviditet mere. Måske der ligefrem bliver plads til også at have madpakken med?

Den googlesøgning, der sender flest personer til min blog, er "lange patter" og variationer derover. Jeg har ofte tænkt over,  hvad folk egentlig forventede at finde med den søgning, og hvor skuffede de mon blev over at havne her. For her er altså ikke meget lir i den retning: Ingen tekst om, hvordan man får dem op på plads eller undgår tyngdekraftens kedelige effekt og ingen billeder, der kan tænde, støde, provokere eller chokere. 

Det er faktisk også lidt vildt at tænke på, at de enten har bladret rigtig mange søgeresultater igennem for at havne hos mig eller mere overraskende; at bloggen kommer frem som et af de første sideforslag. (Jeg har ikke testet det af frygt for, hvad jeg ellers ville finde.) Hvorom alting er, er der lidt til dem her. I hvert fald til nogen af dem. Dem der har søgt på "læderindbundne patter" må altså søge videre, for det kommer der altså aldrig noget om her. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar