torsdag den 3. marts 2011

Enkelte hjerneceller haves, varm kaffe søges

Man ved man er på barsel, når man:

- synes, at ekspedienten i Netto flirter.
- ikke har drukket varm kaffe i flere måneder for ikke at skolde babyen.
- altid har savl på tøjet - og er ligeglad.
- kun bruger make up, når der kommer gæster.
- taler om lort under middagen.
- får sine nyheder gennem go' morgen Danmark.
- ikke kan (eller orker) følge med i, hvad der sker i Afrika.
- bor i et hjørne af sofaen omgivet af telefon, laptop, æbleskrog, kalender, fjernbetjening og 4-5 kopper kold kaffe.

Øj, hvor kunne jeg godt bruge en varm kop kaffe! Så er jeg faktisk ligeglad med at jeg ligner lort, taler om lort og at længden på barslen er omvendt proportional med min viden om, hvad der sker uden for mit lille hjems fire vægge.

Kære verden, stik mig en kop glohed kaffe, så ses vi til september, når jeg vender tilbage til dig.

3 kommentarer:

  1. Ser du også nogle gange go morgen danmark TO gange samme morgen....det gjorde jeg sgu. Kommer da helt til at savne at være på barsel.

    SvarSlet
  2. Altså det kører jo bare, ik? Jeg fik dog godt nok lidt for meget den morgen, hvor de prøvesmagte karysild kl. 7 om morgenen, og blev ved med både at tale om og vise klippet.

    SvarSlet
  3. Afrika? Hvad er det? Glæder mig til varm kaffe - engang i august, hvor jeg også bliver nødt til at prøve at ligne noget u-lortet efter barsel ...

    SvarSlet