tirsdag den 8. marts 2011

Der var jeg lige godt snedig.

Jeg er faktisk temmelig smart, hvis jeg selv skal sige det. I dag er det nemlig både kvindernes internationale kampdag og hvide tirsdag, og selvom jeg hverken plejer at markere den ene eller anden dag, skulle sammenfaldet da udnyttes. Det er jo et skidegodt argument for at sende manden i køkkenet og lave pandekager. Derfor kunne man i går høre følgende dialog mellem min kæreste og mig.

Mig: Ved du godt, at det er hvide tirsdag i morgen?
Ham: Hmm
Mig: Det kaldes også pandekagedagen.
Ham: Årh skat, så skal vi have pandekager. (Kort pause) Laver du så pandekager, gør du så det? (Jeps, nogen gange taler han som en 3-årig - og prøver at se lige så nuttet ud.)
Mig: Det er også kvindernes internationale kampdag.
Ham: Hmm
Mig: Det synes jeg også skal fejres
Ham (dybt optaget af sin Ipod): Hmm + noget anerkendende lyd
Mig: Ja, så bør det jo faktisk være dig, der laver pandekagerne.
Ham: Hmm

Og så var det en aftale!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar