fredag den 25. februar 2011

Shh, vi koncentrerer os

Når der er lidt stille her på bloggen, skyldes det, at præmiebassen skal døbes på søndag. Først har vi brugt ca. en million timer på at få bordplanen på plads, og hvis jeg selv skal sige det, er den faktisk blevet helt okay. At vi så ikke lige har aftalt bordopstilling med caféen, hvor dåben skal fejres, er en mindre detalje. Kors hvor jeg håber, at de har sat et enkelt langbord op, så vores arbejde ikke er helt spildt.

Nu er vi så i gang med at lave bordpynt. Eller det vil sige; jeg er i gang med at lave bordpynt. Manden bliver dog sat i arbejde så snart han kommer hjem, for ellers når vi det ikke. Vi skal nemlig have lavet en masse af disse her:


Det bliver herrecorny med matchende invitationer, bordkort og pynt. Jeg er ellers mere til, at det hele "stritter" lidt, men når nu man har fået en lille pige, må det da godt være lidt lyserødt og tuttenuttet. Det siger hendes far nemlig, så nu er det vist på tide, at han også griber saksen og hjælper lidt til.

Mens vi (jeg) har gang i forberedelserne, ligger præmiebassen på sit tæppe og hygger uden den fjerneste anelse om, hvad der foregår. Er hun ikke nuttet? 

Hov - hun nåede at smutte

Hun er sikkert skideligeglad med bordpynt, men alligevel bilder jeg mig ind, at det er for hendes skyld, at hele denne uge går med at klippe klistre. Mine fingre er totalt klistrede og smurt ind i tusch og kuglepen, men hvad gør man ikke for sin lille (temmeligt ligeglade) guldklump (og hendes far)?

1 kommentar:

  1. Hvor ER hun altså sød! Og hvor dejligt at det gik godt i kirken. Vores trold holdt mund under selve gudstjenesten, men skreg som en stukken gris under den efterfølgende fotografering, så vi har ikke ét godt billede af hende fra den dag.

    SvarSlet