tirsdag den 8. februar 2011

RIP Visdomstand

Hvor nitte er det ikke, at første gang man lader babyen alene med sin far i hele fire timer, er det for at gå til tandlægen. De andre i mødregruppen har for længst været på café med veninderne helt uden baby. Jeg har fået opereret en tand ud. Og det gjorde fandme noller.

Præcis 11 uger tidligere fik jeg min baby ved kejsersnit, og selvom jeg havde veer i mange, mange timer inden da og man får klasket hele livmoderen op på maveskindet og bliver bedøvet, så ville jeg fandme godt have byttet den tandoperation får et kejsersnit!

Ovenpå sådan en omgang er man totalt lortemor, der kun lige kan amme sit barn og ellers ligge på sofaen med en skål is, mens kæresten skifter bleer, leger og prøver at bremse den timelange skrigtur, som vores ellers meget glade og veltilpasse baby i dagens anledning kastede sig ud i.

Nå men i dag går det meget bedre, og jeg skal hygge mig med babyen og min kæreste, som har fri. Snedig som jeg er, har jeg naturligvis ikke fortalt kæresten, hvor meget bedre det går (klynk, klynk, det er ikke helt så slemt som i går, men det gør stadig rigtig meget ondt, klynk), og jeg regner bestemt med at tilbringe dagen på sofaen med min nuttede baby, mens kæresten tager sig af bleskift og friske forsyninger af is og kolde drikke.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar