torsdag den 10. februar 2011

Løb med blogspot

Blogspot vil have mig til at løbe. Det er helt sikkert! Jeg troede, at min blog skulle være mit eget lille helle, hvor jeg kunne få frit løb for mine tanker og selv styre deres retning, men der tog jeg vist fejl. Hver gang jeg klikker på "næste blog" - og jeg mener HVER eneste gang - kommer jeg ind på en løbeblog.

Nu kan jeg faktisk godt lide at løbe, og jeg har da også været ude på en enkelt 3 kilometers tur for et par uger siden. Det er bare temmelig svært at få løbet regelmæssigt, når der også er en lille, opmærksomhedskrævende og evigt sulten størrelse i lejligheden. (Og så er det skidekoldt!) Den ene løbetur, det er blevet til, var skøn (og hård), og jeg fik endelig prøvet den afsindigt lækre løbejakke, som jeg fik i julen 2009. Med Blogspots opbakning må jeg hellere sørge for, at den bliver luftet igen, inden forårssolen gør den overflødig. Det må blive i næste uge. Eller næste uge igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar