fredag den 16. september 2011

Tiden er en sort streg

Vi har længe manglet et køkkenur, og har lige så længe talt om at få sådan et her:


Det fik vi så i går. Og det er SÅ cool! 



Når klokken altså er 10 minutter over 2 og 20 minutter over 8.  

Når klokken er kvart i ni, ser det til gengæld rigtig dumt ud. Det gør det også, når klokken er halv seks. Så har man bare en kedelig sort streg på væggen. Det har kostet 320 kroner, og det har hængt på min væg i under et døgn. Er det et fejlkøb, når man allerede nu kommer til at småsynge "should I stay or should I go babadabababada, hver gang man ser det?

2 kommentarer:

  1. Jeg synes det er fint, men måske er det fordi jeg er 'vænnet' til det, da min bror og svigerinde har det :-)

    SvarSlet
  2. Det er altså også ret fint det meste af tiden, og jeg er ved at vænne mig til det.

    SvarSlet