mandag den 12. september 2011

Dagen i dag

Jamen, så har jeg været på arbejde. Eller hjemme som en af mine søde kolleger kaldte det. Og så travlt der er, skal den betegnelse nok komme til at passe.

Selvom jeg selv åbnede for posen, vil jeg helst ikke skrive så meget om det, men kan nævne, at de søde kolleger stadig er søde og at de nye kolleger også har gjort et godt indtryk. Jeg har desuden fået pladsen med den allerbedste udsigt, og så glæder jeg mig faktisk lidt til de lange arbejdsdage og adrenalinsuset, når en hastesag skal ekspederes.

U-U-U!!! jeg har jo også fået en studentermedhjælper! Så gør det ikke noget, at jeg ikke har nogen lampe eller reol, og at jeg har glemt, hvordan kaffemaskinen virker.


3 kommentarer:

  1. Glemt hvordan kaffemaskinen virker? Det lyder ikke rart :(

    - Kit

    SvarSlet
  2. Sejt med en studentermedhjælper! Må du få den med hjem? :D

    SvarSlet
  3. Orv god ide. Det må jeg lige finde ud af. Hun kan vist også lave mad og sådan noget. Og kaffe. Så gør det ikke noget, at jeg har glemt, hvordan man gør. Måske hun skulle opgraderes til personlig assistent, så kan hun både tage de kedelige opgaver, ordne mine indkøb og give mig ret, når ingen andre gør det.

    SvarSlet