mandag den 28. november 2011

Helt uudholdelig ventetid

Selvom jeg var hjemme allerede kl. 14.30, var jeg for sent på den. Jeg vidste sådan set ikke, at der var noget, jeg skulle nå, men alligevel var jeg for sent på den. Også selvom jeg var hjemme i hvert fald tre timer tidligere end beregnet, fordi der var en lille starut med betændte øjne, der måtte hentes hjem fra vuggeren.

Det var først da jeg så lappen i postkassen, at jeg opdagede, at jeg burde være blevet hjemme hele dagen. Pakkeposten havde nemlig været forbi med en pakke fra "France". Jeg gætter på at den er fra Kong Mor, og jeg er bare SÅ spændt på, hvad der er i den. 

Desværre må spændingen vente endnu et par dage på at blive udløst. Gemalen er på Fynland i morgen, og når jeg er alene med Starutten, kan jeg umuligt nå at hente pakken. Øv.

Det er fuldstændigt uudholdeligt at jeg skal gå og vente hele to dage. 

Især for alle dem, der skal høre på det.

3 kommentarer:

  1. Uh, spændende! Og til en anden gang, må jeg så foreslå Døgnposten? (Ok, nok mest til pakker, man selv bestiller, men de er jo også meget rare at få). Det er dæleme smart - og så kan man hente dem på vej til eller fra vuggestue/arbejde eller når man er på legepladsen eller ude og gå en tur. Smaaaart! :-)

    SvarSlet
  2. ihh det var godt at den er nået frem! ;-)
    Håber du kan bruge indholdet.. du ved smag og behag..

    SvarSlet
  3. Det der døgnpost må jeg lige tjekke ud. det vil være meget bedre for min nysgerrighed, og så skal jeg heller ikke så langt.

    Pakken var skøn!

    SvarSlet