fredag den 9. november 2012

Kundeservice skal da også have lidt at grine af

Kender I de dage, hvor man går hen til kundeservice, fordi man har betalt for meget for sine varer, og så hører sig selv sige:

1 koster 15 kroner og 2 koster 30 kroner. Så kan det jo ikke passe, at jeg kun har fået 5 kroner i rabat pr. styk. 

Det bliver ikke bedre, når man kommer tilbage efter fem minutter for at høre, om man eventuelt har foræret dem sin pung. En ting er i hvert fald sikkert. Hvis jeg havde haft starutten med og hun havde været lidt ældre, var jeg blevet udråbt til verdens pinligste mor.

Tilbuddet lød i øvrigt på 3 for 30 og pungen lå i tasken lige præcis der, hvor den burde ligge.



2 kommentarer:

  1. Ja, der kunne du vist godt være blevet udråbt til at være en pinlig mor! Jeg synes dog alligevel det er fedt, at du overhovedet gjorde noget. Hver gang jeg konstaterer en (mulig) fejl på bonen, orker jeg ikke at gøre noget ved det - et mix mellem at være højgravid og doven, og ikke stole på egne regneevner. Kig gerne forbi min blog også, hvis du har lyst :-)

    SvarSlet
  2. Jeg kigger lige forbi. Fedt med ny bloginspiration!

    SvarSlet