mandag den 26. marts 2012

Selvmål

Starutten er simpelthen så skør og skøn her for tiden, at jeg er fuldstændig svimlende vild med hende. Mere end nogen sinde.

Herhjemme taler vi ofte om, om det virkelig er sandt, at hun er det smukkeste, dejligste, sødeste, sjoveste og frækkeste barn i verden eller om vi måske bare er ramt af forælderblindhed. Her til aften fandt jeg så på at lade det komme an på en prøve. Jeg tog google til hjælp og søgte på "sjov historie et-årig" for at se om hun har en værdig konkurrent. Gæt lige, hvor jeg blev sendt hen!

Lige lukt hjem til egen blog.

Dermed kan vi jo så konkludere, at vi ikke er blinde, men bare meget meget heldige :-)

5 kommentarer:

  1. 1-0 til Starutten!

    SvarSlet
  2. Haha... Godt at Google kan bekræfte ens formodning :-)

    Jeg har lige oprettet et indlæg om en blogaward. Den har jeg bl.a. givet videre til din blog, fordi jeg nyder at læse med.

    http://frkstruds.blogspot.com/2012/03/blog-award.html

    SvarSlet
  3. Så må det jo være sandt - og godt hun ikke var en dreng, for mine sønner er jo de dejligste, smukkeste osv. (de må dele titlen) ha ha ;-)

    SvarSlet
  4. Kongmor: LIge præcis!

    Struds: Orv, tak! Skal man gøre noget?

    Birgitte: Google fortæller kun sandheden :-) Og hvor er vi heldige at have de dejligste børn.

    SvarSlet
  5. Kongmor: Og du kan kommenterer igen ;-) Jubii

    SvarSlet